21 Ιαν 2008

Καταθεση επιστολής - ένστασης προς ΤΣΜΕΔΕ

Αφού ευχηθούμε καλή χρονιά και ζητήσουμε συγνώμη για τη μικρή παύση δραστηριότητας του blog, θα θέλαμε να ενημερώσουμε ότι καθώς φαίνεται κάπου να έχει παγώσει το θέμα της ενοποίησης αλλά παράλληλα και το θέμα της αλλαγής διοίκησης στο ΤΣΜΕΔΕ, ίσως είναι καιρός να ξεπαγώσουμε την περίοδο χαμηλών τόνων που κρατήσαμε αυτό το διάστημα κατόπιν έκκλησεων.

Κοινώς επανερχόμαστε δυναμικά και πάλι να κυνηγήσουμε αυτά που δικαιούμαστε.

Έχουμε λοιπον:
1. Ομαδική ένστασή μας προς το ΤΣΜΕΔΕ την οποία θα κοινοποιήσουμε και προς τη Διοίκηση του ΤΕΕ, απαιτώντας επιτέλους να σταθεί δίπλα μας. Αφορά όλους μας όσοι δεν είμαστε ακόμα ενταγμένοι στην ειδική προσαύξηση αλλά θα μας εντάξουν υποχρεωτικά μόλις κλείσουμε 10ετία και τα 35α γενέθλιά μας...

Πατήστε εδώ για να διαβάσετε την επιστολή και στείλτε ένα mail στο panopoulos@teemail.gr όσοι συνυπογράφετε (Ήδη έχουμε συνυπογράψει πολλοί συνάδελφοι αλλά κάθε παραπάνω όνομα προσθέτει δυναμική αλλά και δίνει τη δυνατότητα στην συνέχεια περαιτέρω νομικών ενεργειών σε όσους συνυπογράφουν αφού λάβουμε απάντηση από το ΤΣΜΕΔΕ).

2. Μια δεύτερη ένσταση που αφορά συγκεκριμένα όσους την 1/1/2007 δεν ήταν 35 ετών με 10 έτη ασφάλισης, αλλά στο μεταξύ έγιναν και άρα το ΤΣΜΕΔΕ του ενέταξε υποχρεωτικά και αυτούς στην ειδική προσαύξηση. Η επιστολή αυτή δεν πρέπει να κατατεθεί ομαδικά όμως. Κάθε συνάδελφος που ανήκει σε αυτήν την κατηγορία και διαφωνεί με την υποχρεωτική ένταξή του στην προσαύξηση, πρέπει να καταθέσει χωριστά την επιστολή, προκειμένου να μπορεί μετά να προσφύγει και στα δικαστήρια αν απορρίφθεί το αίτημά του. Αν είστε σε αυτήν την κατηγορία επικοινωνήστε μαζί μας άμεσα να σας τη στείλουμε και αν θέλετε να ρωτήσετε οτιδήποτε περαιτέρω.

Καλή χρονιά σε όλους και καλούς μας αγώνες...

10 σχόλια:

  1. Ανώνυμος11:15 μ.μ.

    Φιλε μιας και γκρινιαζεις γιατι δεν ανοιγεις το τεραστιο θεμα των επαγγελματικων δικαιωματων των σπουδων σε πολυτεχνεια???

    Γιατι δεν λες πως δεκαδες ειδικοτητες με σπουδες 5ετους δειαρκειας σε πολυτεχνειο δινουν πτυχια χωρις επαγγελματικα δικαιωματα??Γιατι δεν λες πως χιλιαδες νεοι μηχανικοι οι οποιοι πληρωνουν κανονικα εισφορες δεν εχουν δικαιωμα διορισμου στο δημοσιο η δικαιωμα να κανουν την δικη τους δουλεια???

    Το οτι το ΤΕΕ εχει καταντησει ενα lobby των Πολιτικων,των Μηχανολογων και των Ηλεκτρολογων και πως ολες τις υπολοιπες ειδικοτητες τις εχει αφησει στο περιθωριο?????
    Πως το ΤΕΕ οσον αφορα τις συνδρομες μας αντιμετωπιζει ολους ως ισους,αλλα οσον αφορα τις παροχες υπαρχουν πατρικιοι και πληβειοι μηχανικοι????Ολοι εμεις που τελιωσαμε Μηχανικοι Παραγωγης και Διοικησης,και δεν εχουμε δικαιωμα να υπογραψουμε καμμια μελετη,ουτε και να γραφτουμε στα ΜΕΚ με τι κουραγιο να ερθουμε να υποστηριξουμε τους κατα τ αλλα δικαιους αγωνες του κλαδου?????

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ανώνυμος11:36 π.μ.

    Αγαπητε Κυριε Πανοπουλε
    Διαβασα τις αποψεις σας περι ειδικης προσαυξησης και συμφωνω απολυτα. Προτεινω να δημιουργηθει μια ομαδα συναδελφων μηχανικων και να απευθυνθει στις αρμοδιες αρχες (δικαστηρια) σχετικα με το θεμα της προαιρετικοτητας. Δεν γνωριζω εάν εχουν ηδη κατατεθει προσφυγες σε δικαστηρια για το λογο αυτό και ειλικρινα δεν γνωριζω αν θα μπρορουσαμε με καποιο τροπο να το μαθουμε. Ανεξαρτητα από αυτό παντως, μια ομαδικη αγωγη συναδελφων στα δικαστηρια πιστευω πως θα επιτυχανε σημαντικα τις διαδικασιες διαλευκανσης αυτου του θεματος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ανώνυμος11:37 π.μ.

    ΣΥΜΦΩΝΩ ΑΠΟΛΥΤΩΣ ΜΕ ΤΙΣ ΑΠΟΨΕΙΣ ΤΟΥ ΚΥΡΙΟΥ ΠΑΝΟΠΟΥΛΟΥ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΗΝ ΕΡΜΗΝΕΙΑ ΤΟΥ ΝΟΜΟΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΙΔΙΚΗ ΠΡΟΣΑΥΞΗΣΗ. ΕΙΝΑΙ ΑΠΟΛΥΤΑΚΑΤΑΧΡΗΣΤΙΚΗ Η ΕΡΜΗΝΕΙΑ ΠΟΥ ΔΙΔΕΙ ΤΟ ΤΣΜΕΔΕ ΣΤΟΝ ΝΟΜΟ. ΑΠΛΑ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΘΑ ΣΑΣ ΠΩ ΠΩΣ ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΔΕΝ ΕΧΩ ΣΥΜΠΛΗΡΩΣΕΙ 10 ΧΡΟΝΙΑ ΑΣΦΑΛΙΣΗΣ ΣΤΟ ΤΑΜΕΙΟ, ΜΟΥ ΕΣΤΕΙΛΑΝ ΧΑΡΤΙ ΓΙΑ ΝΑ ΕΝΤΑΧΘΩ ΠΡΟΑΙΡΕΤΙΚΑ, ΟΥΔΕΠΟΤΕ ΤΟ ΥΠΕΓΡΑΨΑ ΓΙΑ ΝΑ ΤΟ ΣΤΕΙΛΩ ΚΑΙ ΠΑΡΟΛΑ ΑΥΤΑ ΕΣΤΕΙΛΑΝ ΕΙΔΟΠΟΙΗΣΗ ΣΤΗ ΔΟΥΛΕΙΑ ΜΟΥ ΝΑ ΜΟΥ ΑΥΞΗΣΟΥΝ ΤΙΣ ΕΙΣΦΟΡΕΣ. ΤΕΛΙΚΑ ΣΕ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΜΕ ΤΟ ΤΜΗΜΑ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥΚΑΙ ΑΦΟΥ ΤΟΥΣ ΕΔΕΙΞΑ ΤΟ ΝΟΜΟ ΚΑΙΤΟΥΣ ΕΞΗΓΗΣΑ ΚΑΤΟΡΘΩΣΑ ΝΑ ΒΡΩ ΜΙΑ ΑΚΡΗ.


    ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΡΩΤΗΣΩ ΑΝ ΕΧΕΙ ΗΔΗ ΚΑΤΑΤΕΘΕΙ Η ΕΝΣΤΑΣΗ ΑΥΤΗ ΚΑΙ ΑΝ ΝΑΙ, ΚΑΙ ΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ Η ΤΥΧΗ ΤΗΣ.

    ΠΡΟΤΕΙΝΩ, ΣΤΗΝ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΟΠΟΙΑ Η ΕΝΣΤΑΣΗ ΔΕΝ ΓΙΝΕΙ ΑΠΟΔΕΚΤΗ (ΚΑΙ ΕΙΜΑΙ ΒΕΒΑΙΟΣ ΓΙΑ ΑΥΤΟ) ΝΑ ΚΑΤΑΦΥΓΟΥΜΕ ΣΤΟ ΣΥΝΗΓΟΡΟ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΗ. ΓΝΩΡΙΖΩ ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΟΠΟΙΑ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΣ ΜΗΧΑΝΙΚΟΣ ΠΟΥ ΗΘΕΛΕ ΝΑ ΦΥΓΕΙ ΑΠΟ ΤΟ ΤΣΜΕΔΕ ΚΑΙ ΝΑ ΠΑΕΙ ΣΤΟΝ ΟΓΑ 9ΑΦΟΥ ΔΕΝ ΕΞΑΣΚΟΥΣΕ ΤΟ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑ) ΚΑΤΑΦΕΡΕ ΝΑ ΤΟ ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΗΣΕΙ ΜΕΣΩ ΤΟΥ ΣΥΝΗΓΟΡΟΥ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΗ. ΕΝΔΕΧΟΜΕΝΩΣ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΣΗΜΑΝΤΙΚΗ Η ΒΟΗΘΕΙΑ ΤΟΥΣ.

    ΤΕΛΟΣ, ΠΙΣΤΕΥΩ ΠΩΣ ΣΤΟ ΣΥΝΗΓΟΡΟ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΗ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΚΑΤΑΦΥΓΟΥΜΕ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΩΡΑ ΑΟΜΑ, ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ ΕΝΣΤΑΣΗ, ΑΠΟ ΤΗ ΣΤΙΓΜΗ ΠΟΥ ΕΧΟΥΜΕ ΣΤΑ ΧΕΡΙΑ ΜΑΣ ΧΑΡΤΙ ΤΟΥ ΤΣΜΕΔΕ ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΛΕΕΙ ΟΤΙ ΕΝΤΑΣΣΟΜΑΣΤΕ ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΑ ΜΕ ΤΑ 10 ΧΡΟΝΙΑ ΑΣΦΑΛΙΣΗΣ/ 35 ΕΤΗ.

    ΚΥΡΙΕ ΠΑΝΟΠΟΥΛΕ, ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΝΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΣΕ ΣΥΝΕΧΗ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ ΩΣΤΕ ΝΑ ΣΥΝΕΡΓΑΣΤΟΥΜΕ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΚΑΙ ΝΑ ΔΟΥΜΕ ΤΙ ΘΑ ΚΑΝΟΥΜΕ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Προς συνάδελφο "thodoris":
    Φίλε μου, τα θέματα που αναφέρεις είναι ανοιχτά και σίγουρα θέλουν και διεκδίκηση και σοβαρή αντιμετώπιση.
    Αλλα να ρωτήσω κάτι;;;; Γιατι όλοι όσοι ξέρετε το ζήτημα καλύτερα από μενα δεν βοηθάτε να το δούμε;;
    Τονίζω ότι δεν είμαι ούτε εκλεγμένος στο ΤΕΕ, ούτε έχω άλλη θέση σε ΤΕΕ ή ΤΣΜΕΔΕ. Γνώρισα 5 ανθρώπους και μπορώ και να μεσολαβήσω να τους μιλήσουμε αλλά και να χρησιμοποιήσουμε το Blog αυτό ώστε να πιέσουμε και προς την κατεύθυνση απόδοσης επαγγελματικών δικαιωμάτων (μιας και είναι αρκετα μεγάλη η επισκεψιμότητά του και πίστεψε με το διαβάζουν αρκετοί από τις διοικήσεις ΤΕΕ και ΤΣΜΕΔΕ - και κάποιοι μαλιστα με έχουν απειλήσει με μηνύσεις).
    Αν το ξέρεις κάπως το ζήτημα, έχω κάθε διάθεση να το κυνηγήσουμε μαζί και να βοηθήσω κι εγώ όσο μπορέσω.
    Οπότε μη με κατηγορείς εμενα τουλαχιστον ή τα παιδιά που βοηθάνε σε αυτή τη προσπάθεια που κάνουμε. Όμως στείλε ένα mail με περισσότερα στοιχεία να επικοινωνήσουμε και αν θες να συναντηθούμε και κάπου στο ΤΕΕ να πάμε να ρωτήσουμε σε τι φάση είναι ορισμένα πράγματα και να μου εξηγήσεις παράλληλα προς ποιες κατευθύνσεις αξίζει να πιέσουμε.
    Να σαι καλα,
    Δ.Π.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ανώνυμος10:42 μ.μ.

    Πες τα βρε Θοδωρή.

    Εδώ ισχύει και το εξής εξωφρενικό! Το ΤΕΕ δεν αναγνωρίζει όλες τις ειδικότητες μηχανικών!!! π.χ. Ειδικότητα Μηχανικού Η/Υ την αναγνωρίζει ως Ηλεκτρονικό Μηχανικό. Απίστευτο! Κατά τα άλλα το Επιμελητήριο Πληροφορικής τους μάρανε. Καινούριες καρέκλες για νέα λαμόγια.

    Όντως πρόκειται για λόμπυ των Πολιτικών Μηχανικών κυρίως (αν δεν απατώμαι είναι και η πλειοψηφία) και γενικά όσων ασχολούνται με κατασκευαστικές δραστηριότητες. Αυτοί είναι οι κυρίως ωφελημένοι.

    Συνάδελφε Πανόπουλε ενοοείται ότι στηρίζουμε την προσπάθειά σου, αλλά αν είναι αλήθεια ότι διαβάζουν το μπλογκ και τα -λαμόγια- των διοικήσεων των ΤΕΕ/ΤΣΜΕΔΕ, τότε ας μας επιτρέψεις να κάνουμε λίγη σκληρή κριτική παραπάνω, με την πρέπουσα φρασεολογία πάντα. (Η λέξη "λαμόγια" είναι επιεικής χαρακτηρισμός για τους κυρίους αυτούς).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ανώνυμος2:35 μ.μ.

    Συμφωνώ απόλυτα ότι ο Συνήγορος του Πολίτη είναι η ορθότερη επιλογή ως πρώτη κίνηση. Μετά την επιτυχή παρέμβαση του Συνηγόρου του Καταναλωτή σε σχετικό πρόβλημά μου έχω εμπιστοσύνη στο θεσμό των Αρχών (μέχρι απόδειξης του εναντίου βεβαίως).

    Δυστυχώς το θέμα των νέων ειδικοτήτων είναι πολύ πιο δύσκολο και η ''συμπαράσταση'' των υπολοίπων μηχανικών όχι και πολύ αποτελεσματική (αν δεν το δούμε μόνο από την...ηθική πλευρά δηλ). Η δημιουργία αυτών των τμημάτων δεν είχε σκοπό την ικανοποίηση εργασιακών αναγκών ή την ενίσχυση του επιστημονικού δυναμικού της χώρας (ε, να λέμε και κανένα ανέκδοτο). Ευρώπουλα θέλανε να φάνε μέσω της στελέχωσης και εξοπλισμού των τμημάτων, κυρίως αλλά όχι μόνο. Την ευθύνη έχουν όχι μόνο οι σχετιζόμενοι με την εκπαιδευτική διαδικασία (τους πρώτους που πρέπει να πιάσετε είναι τους πρυτάνεις που σας κορόιδεψαν) αλλά και οι κύριοι του ΤΕΕ που επέτρεψαν τη ''δημιουργία'' νέων μηχανικών ενώ γνώριζαν εκ των προτέρων το ότι ουσιαστικά θα είναι ''άχρηστοι'' και δεν κάνανε απολύτως τίποτα για την προστασία τους (αλλά γιατί άλλωστε, αυτοί και το ΤΣΜΕΔΕ τις εισφορές μπορούν και τις ζητάνε μήνας μπαίνει μήνας βγαίνει).

    Δε μ' αρέσει που το λέω αλλά πάλι νομικά μπορεί να βρεθεί η λύση. Πρέπει οι αντίστοιχοι σύλλογοι (που αν δεν υπάρχουν να ιδρυθούν άμεσα) να κινηθούν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ανώνυμος9:08 μ.μ.

    Ας πάμε και στο Συνήγορο του Πολίτη και στο Ευρωπαικό Δικαστήριο ακόμα. Προσωπικά δε συμφωνώ ότι είναι άχρηστες κάποιες ειδικότητες του ΤΕΕ. Ουτε είναι λύση να πάμε να "δείρουμε" τους πρυτάνεις. Μέσα στο ΤΕΕ είναι το πρόβλημα.

    Όταν το ΤΕΕ (θα κουράσω με το ίδιο παράδειγμα συνέχεια αλλά είναι χαρακτηριστικό) εισηγείται την ίδρυση του "Επημελητηρίου Πληροφορικής" και την ίδια στιγμή δεν αναγνωρίζει τις ειδικότητες Μηχανικών Πληροφορικής, υποκύπτωντας στην "κλίκα" των Ηλεκτρολόγων, καταλαβαίνει κανείς τι γίνεται εκεί μέσα.

    Ερώτηση 1: Πιστεύετε στα αλήθεια ότι τα προεδρεία των ΤΕΕ/ΤΣΜΕΔΕ είναι "ψυχή και σώματι" ενάντια στην ενοποίηση των ταμείων; Μήπως παριστάνουν τους δύσκολους (παίρνοντας ώθηση και από την αντίδραση του συνόλου των μηχανικών) για να μεγιστοποιήσουν τα ανταλλάγματα που θα πάρουν όταν έρθει η ώρα να βάλαουν τη τζίφρα τους στην ενοποίηση; Καταλαβαίνω ότι ίσως είναι λίγο δύσκολο να το δεχτείτε, αλλά το καταγράφω από τώρα και θα δούμε στο μέλλον αν έχω δίκιο.

    Ερώτηση 2: Αφού στο ΤΣΜΕΔΕ πληρώνουμε "μηνιαίο ενοίκιο" για την ιδιότητα του Μηχανικού, βρέξει χιονίσει (δουλεύουμε δε δουλεύουμε), γιατί οι εισφορές θα πρέπει να είναι περισσότερες από του ΤΕΒΕ, όπου πληρώνεις μόνο όταν δουλεύεις;

    Τελευταίο: Προσωπικά δεν θα με πείραζε να ενοποιηθεί το ΤΣΜΕΔΕ, με αντάλλαγμα μεγαλύτερη σύνταξη και καλύτερη ιατροφαρμακευτική περίθαλψη. Φυσικά κανείς δε μπορεί να εγγυηθεί τέτοιο αντάλλαγμα. Θα με πείραζε όμως να πολεμήσω "σφοδρά" ενάντια στην ενοποίηση, ώστε το ΤΣΜΕΔΕ να συνεχίσει να μας τα "παίρνει" και να μας δίνει ψίχουλα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Καλημέρα σε όλους

    ονομάζομαι Ελέανα Ξύδα, είμαι αρχιτέκτων μηχ. και μέλος της επιτροπής Νέων Αρχιτεκτόνων τους ΣΑΔΑΣ, εκ μέρους της οποίας θα ήθελα να σας καλέσω σε μία ανοιχτή συζήτηση -ενημέρωση που οργανώνουμε την Παρασκευή 15/2, στις 7.00μ.μ. (μετά την πανελλαδική απεργία) για τις νέες αλλαγές στο ασφαλιστικό, και κυρίως στο πως αυτές θα επηρεάσουν τους νέους ασφαλισμένους.

    Έχουμε παρακολουθήσει το blog αρκετό καιρό και πιστεύουμε ότι είναι ιδιαίτερα κατατοπιστικό,ιδιαίτερα για τους νέους συναδέφους οι οποίοι δηλώνουν άγνοια για ζητήματα εργασιακά και ασφαλιστικά.

    Πιστεύουμε ότι η συμμετοχή όλων είναι ιδιαίτερα σημαντική προκειμένου σε έναν ανοιχτό και εποικοδομητικό διάλογο ο οποίος θα οδηγήσει σε μία μαζικότερη κινητοποίηση.

    Για οποιαδήποτε διευκρίνηση, μπορείτε να επικοινωνήσετε με τη γραμματεία του Συλλόγου (όπου περιμένουμε και την εγγραφή των υπολοίπων συναδέλφων αρχιτεκτόνων)




    ΣΑΔΑΣ
    (γραφεία Συλλόγου Αρχιτεκτόνων)
    τηλ: 210-3215.146, 3215.147
    fax: 210- 3215.147
    Διεύθυνση: Βρυσακίου 15 &Κλάδου,
    σταθμός μετρό Μοναστηράκι
    105 55 Αθήνα

    e-mail: sadas-pea@tee.gr
    (για επιτροπή νέων αρχιτεκτόνων)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Ανώνυμος2:27 μ.μ.

    αυτο που ακομα δεν εχω ακουσει απο κανεναν, στα πλαισια της σχεδιαζομενης ενοποιησης και της δημιουργιας ταμειου επιστημονων, ειναι το τι θα γινει με τις εισφορες.

    ειναι σαφες οτι αλλες εισφορες πληρωνουμε εμεις, αλλες οι γιατροι, αλλες οι δικηγοροι.

    στην υποθετικη περιπτωση που γινει η ενοποιηση λοιπον, θα πρεπει να αναμενουμε και ομογενοποιηση των εισφορων μας με γιατρους / δικηγορους? η μηπως καθε κατηγορια επιστημονων συνεχισει να εχει τις δικες της εισφορες? εχετε ακουσει κατι πανω σε αυτο ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Ανώνυμος2:08 μ.μ.

    Παιδιά που θα γίνει η συνάντηση των Μηχανικών για την αυριανή πορεία;

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σχόλια: