6 Μαΐ 2014

Εισφορές ΤΣΜΕΔΕ - Ενημέρωση 6 Μαΐου - Εκδικάστηκε η προσφυγή μας στο ΣτΕ


Εκδικάσθηκε στο Συμβούλιο της Επικρατείας η αίτηση του ΤΕΕ για την ακύρωση της απόφασης του Διοικητικού Συμβουλίου του ΕΤΑΑ, σχετικά με την αύξηση των ασφαλιστικών εισφορών και την υποχρεωτική υπαγωγή των νέων μηχανικών σε ανώτερη ασφαλιστική κατηγορία.

Απομένει να δούμε αν μετά από τις κινητοποιήσεις και την εκδίκαση θα αποδεχθούν οι  ... καταπληκτικοί κύριοι Σελιανάκης (προεδρος ΕΤΑΑ) και Βρούτσης (αρμόδιος υπουργός) το πιεστικό όσο και δίκαιο αίτημα μας να επανέλθει η πρότερη κατάσταση να τυπώνονται ειδοποιητήρια με τις τιμές πριν επιβληθούν οι αυξήσεις - τουλάχιστον μέχρι την έκδοση της τελικής απόφασης.

Σημειώνεται ότι η απόφαση εκτιμάται ότι θα βγεί κόντα στη λήξη της προθεσμίας πληρωμής (η οποία έχει πάει για 30/8 όπως έχουμε ενημερώσει). Δε γνωρίζω αν αυτό είναι τυχαίο, δηλ αν η προθεσμία ορίστηκε για τότε δεδομένου ότι τότε αναμένεται και η απόφαση ή οχι, αλλά μικρή σημασία έχει. Το βασικό είναι να κάνει η δικαιοσύνη τη δουλειά της όπως πρέπει και να μη δεχτεί από κανέναν πιέσεις (κάτι που στους κόλπους του ΤΕΕ ακούγεται από διάφορους - πιθανότατα ως λογικός φόβος - δεδομένων όσων έχουν δει τα τελευταία χρόνια τα μάτια μας...)

Η λογική λέει όποιος δεν έχει πληρώσει να περιμένει λίγο για να δούμε τι θα μας κληρώσει στο θέμα των ειδοποιητηρίων - ούτως ή άλλως χάρη στην παράταση δεν τίθεται θέμα οφειλής.

5 σχόλια:

  1. Ανώνυμος11:57 μ.μ.

    Θεωρώ οτι με τη νέα διακυβέρνηση και την αλματώδη βελτίωση των παρεχόμενων υπηρεσιών και την κατακόρυφη αύξηση των συντάξεων, τα 990 ευρώ το μήνα που κληθούμε να πληρώσουμε είναι ΑΠΟΛΥΤΩΣ λογικό ποσό. Χαίρομαι πραγματικά που επιτέλους η χώρα μας αποκτά υπηρεσίες με value for money.

    Την ίδια αίσθηση ευφορίας έχω όταν κινούμαι με το αυτοκίνητο μου στην Ε.Ο. Αθηνών-Πατρών. Χαίρομαι πραγματικά που με ασφάλεια ταξιδεύω στον προορισμό μου μέσω αυτού του υπέροχου δρόμου που με κάνει να εκτιμώ την αξία της ζωής.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. πηγα να το πληρωσω 15 μαιου κ ενω περιμενα να μου πουνε 1570(ειμαι 8 χρονια ασφαλισμενος) μου ειπαν 1924 ευρω.ρωτησα τους υπαλληλους γιατι αλλα δεν ηξεραν να απαντησουν.ετσι λεει βγαζει το συστημα.τι κανω σε αυτη την περιπτωση?????

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. πηγα να το πληρωσω 15 μαιου κ ενω περιμενα να μου πουνε 1570(ειμαι 8 χρονια ασφαλισμενος) μου ειπαν 1924 ευρω.ρωτησα τους υπαλληλους γιατι αλλα δεν ηξεραν να απαντησουν.ετσι λεει βγαζει το συστημα.τι κανω σε αυτη την περιπτωση?????

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ανώνυμος11:50 π.μ.

    Καλησπέρα και ευχαριστούμε για την ενημμερωση. Ευλογη όμως πιστευω είναι η απορία μου γιατί στο site του τεε δεν βλέπω καμία σχετική ανακοίνωση. Γνωρίζει κανείς κάτι γι αυτό? και φυσικά κάτι για το αποτέλεσμα?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ανώνυμος9:47 μ.μ.

    Πήγα να πληρώσω 1560 για το τρέχον εξάμηνο και τότε ανακάλυψα οτι με είχαν γραμμένη στο νέο ασφαλιστικό δύομιση χρόνια τώρα που είμαι μέλος του ΤΕΕ.Εκανα αίτηση αλλαγής μιά που είχα κάποια λίγα ένσημα από παλιά που με εντάσουν στο παλιό ασφαλιστικό και ξαφνικά μου ειπανε για ειδική προσαύξηση και για εκτακτη εισφορα.Αν και το λάθος είναι δικο τους μιά που τόσο καιρό εγώ πληρωνα περισσότερα από τις συμφοιτήτριές μου και θεωρούσα οτι αυτό γινόταν επειδή ήμουν στο παλιό ασφαλιστικό οπως είχα εξ'αρχής δηλώσει στο ΤΕΕ οταν γράφτηκα , αυτοί θέλουν και τόκους λέει για αυτά τα ποσά που τους χρωστάω... Πλέον μου ζητάνε να πληρώνω την ανώτερη βαθμίδα του παλαιού ,2350 και θελουν και 3000 ευρώ με τόκους να τους δώσω λέει πίσω.Δεν με συμφέρει να πληρώσω και δικαστήρια. Αποφάσισα να τους τα δώσω και να διαγραφώ. Γνωρίζετε μήπως άν πρέπει να τους δώσω και τόκους για την πρόσθετη εισφορά ; Μήπως να διαγραφώ και να μήν πληρώσω καθόλου την πρόσθετη εισφορά και να περιμένω την απόφαση του συμ.της επικρατείας;

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σχόλια: